Ludde...

JAG HATAR NÄR MAN LIGGER PÅ KVÄLLARNA OCH TÄNKER FÖR MYCKET.. GRÅTER SOM ETT LITET BARN NU. JAG SAKNAR MIN(som faktiskt är MIN i grund och botten) HUND SÅ JÄVLA MYCKET.. :'( FAN.. INGEN FÖRSTÅR NOG HUR MYCKET HAN BETYDER FÖR MIG.. OCH DET VÄRSTA ÄR JU ATT HAN LEVER MEN JAG KAN ÄNDÅ INTE TRÄFFA HONOM OCH SNART DÖR HAN JU... 13 ÅR.. FAN VAD DET ÄR JOBBIGT :( VILL BARA HA HONOM HÄR :) OCH GOSA MED HONOM.. LUDDE MIN LUDDE JAG ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG.. ÖNSKAR JAG KUNDE GÖRA NÅGOT ÅT SITUATIONEN, MEN DET JAN JAG INTE.. AJA LOVE <3



 

Kommer alltid att tänka på dig även om jag förmodligen aldrig mer kommer att träffa dig! :'(
Jag kan bara be, varje dag för att jag någongång kanske kommer att få träffa dig och din sköna personlighet, men dagarna rinner snart ut, du orkar nog inte finnas till mycket längre. Du fick mig alltid att le. Du tröstade mig genom alla svåra tider. När jag var ledsen, gick jag alltid ut med dig och allt kändes så bra,
just då. Och nu har jag dig inte längre, kan inte gå ut med dig. Eller att du kommer och slickar mig i ansiktet när jag är ledsen. :( Varför finns det så onda människor? Jag vill bara träffa min
hund! :'(

 

 

Har inte ens en jävla bild på dig!!! FAN!!! vill bara ha kvar dig på något sätt men inte ens det har jag, jävla skit!! åååh jag saaaaaknar diiiig!!!!

Nej, jag blir bara mer och mer ledsen ju mer jag tänker. Måste fan sluta nu. GODNATT säger jag med tåren i ögat, ensam!

 


 

 

 

 

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0