Hockey för hela slanten.

Slösade jag bort några timmar på hockeyn idag. Sverige - USA...
Fyfan vad hela matchen var fucked up.
Domarna var ju helt dum i huvudet. Blev matchstraff, blev inte straff, rundblad suger hästballe och 1a femma producerar inte ett jävla skit. FAAAAAAAAAAAAAN

Det är nästan så jag ville lägga en tår när vi väl förlorade med 2-5. Vi var värda mer än så om man bortser från de individuella misstagen som sker (oftast av Rundblad tycker jag)

Fan vad Rundblad måste känna sig som piss nu. Han får så sjukt mycket kritik överallt. Kommentatorerna ville också bänka honom. De sa att han spelade som en 7-åring. Och tammefan, dom hade fan så jävla rätt. Tyckte de var lite hård först men nej, han förtjänar vartenda litet ord. BLÄ F*TTLU*ER!!

JAja.. snart 6 och jag måste sova, inte för att jag ska upp någon viss tid inte :D men ialf..
Oscar spelar Dota just nu, fast har spelat enbart CS i några dagar nu tycker jag. Men men
Nya tag imorgon.. Se Brynäs - MoDo på läkerol arena ska jag göra. Sen ska syster sova här för hon ska också se den och hinner inte med tåget hem troligtvis. Och så måste man väl sätta sig ned kl 22.00 och se den där jävla Brons matchen nu... Vill inte egentligen, jag ville ju se guld-matchen?!

Hejdåe på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0