Lite jobbigt..

Fan det tar på mig.. Blir så otroligt ledsen =((
Avståndet gör mig galen.. vill bara vara i dina armar och krama om dig..
Snart är det slut, skönt - men bara för ett tag.
Jag saknar dig oscar, så sjukt mycket :( Du är verkligen så go och underbar att jag inte kan få nog av dig hjärtat...

Gråter nu =( för jag saknar dig oscar... :(
Men det får man stå ut med.. om några år är allt bra :)
Aja.. nog med detta... ska laga mat... ÄLSKAR DIG BABY!


____             ____
________        ________
____________  ____________
____________________________
____________________________
__________________________
______________________
________________
_________
____
__

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0