Ringa in det nya året...

Jadu.. Imorgon är det 2010, tiden springer iväg och ibland vill jag bara stanna den. Njuta av stunden. Det är svårt.

Imorgon(idag) Ska vi ha middag här samt fest med nära och kära. Det tror jag blir mysigt i allafall. Förväntar mig en puss på 12 slaget av oscar också annars blir det ett moln ovanför mitt huvud (pga ilska). Sedan är det bara 22 dagar kvar tills min och milo's fest. Och vad ska vi ha fest för då? Jo att vi 'snorungar' fyller 20 år. Så är bara att höra av er om ni är sugen på att komma på fest då så kanske jag släpper in dig/er ;)

Nu sitter oscar och gör vadå tror ni? Jo - precis, ni tänkte förmodligen rätt. Han sitter vid datorn. Den är nog hans riktiga flickvän (?) skämtåsido.. Jag läntar efter att han kommer hit till sovrummet. Nu dör batteriet också! Attans. Godnatt skriver nog imorgon lite om förberedelserna till middagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0