repris.. och jul

Julen vart skitbra :) Jag är hel nöjd! skönt! :) Visar sen vad jag fått. "Tappat bort" den... Tror den är hos pappa eller så har jag inte letat tillräckligt bra i väskorna här :)  we'll see...

milo... När ska vi ta våran repris av vår prommis då? :) Det var mys...

Nästan bara milo som jag känner som kan göra sådant "knas". De andra är väl för "mogna" för att knasa runt i snön som ett barn igen! :)
Men vi gillar de... Borde vara fler sådana människor tycker jag, som kan vara lite barnliga och göra sådant.. Haha :)

Hmm idag ska vi bowla.. jag, oscar, matilda, daniel, fanny och emil blir det... Uppdelningen blir väl killar och tjejer antar jag :) Orka ha sådana tävlingsinriktade pojkar i laget.. =D haha...
Och imorgon blir det bio samt mellandagsrea-shopping. Wohoo.. kanske nya skor då då och lite kläder såklart! (Älska skooooor)


nu kanske man ska gå och spela lite wii Igen... Balance board var så JÄVLA roligt... det måste vi också köpa hem! DIREKT!

Kommentarer
Postat av: milo

hihi jaa när jag e frisk till att börja med :P vart ju sjuk efter vårt lilla äventyr hehe. Kraaamis

2009-12-26 @ 10:12:11
Postat av: Linus

skönt att se du hade en bra jul=) kraaam

2009-12-28 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0