julen tar aldrig slut(?)

Bra milo! Bli frisk så vi kan busa! :)
Hmm.. Hittar inte min kamera.. är nog i bollnäs .. Får väl visa upp mina julklappar sen istället.
Fick bl.a olika presentkort på 500Kr styck... 2000 in på ett annat konto, jag fick converse, örhängen, 2 parfymer, prydnadssaker hem, ljus... och jaaa... lite annat med som jag inte kommer på nu :) Men än har vi inte firat jul klart.. Imorogn ska vi till Oscars mamma och få julklappar (en massage på ett riktigt massadeställe ska vi få.. skönt) Och sedan har vi hos bror kvar också som jag inte heller fått julklappar av :)

Nu måste jag gå sa han! YES SIR!
Hejdå (ska på middag hos hans moster.. MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0